مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-01اقتصادي

مستضعفان، پیشگامان انقلاب| مبارزه برای عدالتخواهی از ریشه های نهضت اسلامی بود


دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: یکی از ریشه های انقلاب مبارزه برای عدالتخواهی بود، چون مردم قبل انقلاب می دیدند به حق خود نمی رسند و هیچ فضایی نیز برای بیان خواسته های آنها وجود نداشت.

- احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی (هدا) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با تبریک یوم الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 تداوم نهضت مشروطیت بود و مردم ایران در آن زمان به دنبال این بودند که حق برابری ایجاد و جامعه به طبقات مختلف تقسیم نشود.

وی افزود: اوج اعتراضات در سال 57 از زمانی شکل گرفت که در دهه 50 به دلیل افزایش قیمت نفت طبقه ممتازی در جامعه شکل گرفت که آنها از درآمدهای کلان برخوردار شدند و همین سبب ایجاد شکافی بزرگ در جامعه شد و نابرابری عظیمی ایجاد کرد.

*یکی از ریشه های انقلاب مبارزه برای عدالتخواهی بود دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از ریشه های انقلاب مبارزه برای عدالتخواهی بود، گفت: در سال 57 اقشاری به وضع موجود اعتراض داشتند که احساس می کردند به حق خود نمی رسند و هیچ فضایی نیز برای بیان خواسته های آنها وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستضعفان، پیشگامان انقلاب| مبارزه برای عدالتخواهی از ریشه های نهضت اسلامی بود

مستضعفان، پیشگامان انقلاب| مبارزه برای عدالتخواهی از ریشه های نهضت اسلامی بود